Thursday 1 December 2011

sakit hati ♥ benci ♥ happy ☺

sakit hati kn dengan macam2 perangai manusia zaman sekarang nieh..
makin dilayan makin ramai la yg masuk tg rambutan..
mungkin boley bukak tg durian or tg langsat pulak kn
sebab ramai sangat..
hahahaha..bukan na marah actually..
niat sebenar juz nak test jew..
but tbe2 ade sorang hambe Allah nie 
dye dah mguji kesabaran aku..
hhahaha..tapi ade aku kisah ker..
whatever la minah weyh..
asalkan aku bahagia..lalalallala~
ade masalah ke dgn aku?
kalo ade masalah pown ade ku kesah?
hahahaha..
ape2 la okeh..penat dah aku..
hurm...
whatever it is yg penting aku sayang adam..
adam..adam..adam..lalalalalala..
giler dah..mmg aku dah giler..
sebab dah seminggu aku tak tengok muke my baby penyu kesayangan aku tu..huhuhu
i love u larh..
sape2 yg ade mslh : meh dtg jumpe aku..
tak susa..aku bg borang daftar masuk tanjung rmbutan jer..
oke tak?
hahahaha..
oke la..oke la..
actualy otak aku dah short siket sebab penat sgt buat preparation utk wedding abg aku nie..
sumenyer nak aku yg buat..
mampos la weyh~
senang jer korang arah ek?tumbok nanti tak pasal2 jer lebam pulak muker tuh..kikiki..
oke larh..
penat3 dan penat..
nak mandi...papai ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...