Tuesday 27 December 2011

jaHat sGt ke akU?

aku selalu pikir..kenape aku tak mcm gurl lain..
kenapa aku lain dpd yg lain..
aku ikutkan hati sgt ker dlm berbuat sesuatu perkare?
mungkin disebabkan aku terlalu cepat terpengaruh yg buat aku jadi mcm nie..
satu lagi..bebas..
aku terlalu bebas..
bukan senang untuk aku berubah 100% dalam mase yang singkat..
dalam mase yg panjang plak bukan aku tak nk berubah..
tapi aku mencuba..
memang nawaitu nk berubah tu memang dah lame tertanam dalam diri..
tapi nk laksanakan tu berat..
memang berat..tu memang aku tak nafikan..
sebab ini jalan hidup aku yg da lme aku lalui..
tbe2 aku nk masuk simpang lain..
aku jeles tgok org lain bhgia..
bukan aku tak bahagia..
tapi aku kalo bleh nk bg yg sehabis baik untuk hidup n hubungan aku..
degil??ego??cemburu??marah??dendam??merajuk??
semua org ade sifat tu kan..
cume beza banyak dgn sikit jer..
aku cuba buang sifat degil aku..
aku ketepikan ego aku..
aku tahan cemburu aku..
aku padam habis segala dendam aku..
aku jauhi rajukku..
semua aku buat untuk bhgiakan hidup aku dgn dye..
aku sggup wat ape jer..
tapi cukup ker semua tu??
aku susun jari nie mohon ampun maaf atas semua dosa lampau aku yg melukai dye..
aku merayu kau bimbing aku..
aku mintak jangan tinggal aku..
aku harap insan yg ko cintai cume aku..
tak semua org perfect dlm dunia nie..
tapi aku cube jd seperfect yg boleyh..
insyaAllah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...