Friday 2 December 2011

saAt peNentuan!

assalamualaikum..
ta jawab dose..
hurm..takot  la..
12 hbln dec nie satu tarikh penentuan utk aku..
cukup menakutkan..
sebab tarikh tu aku akan tahu yg aku kene repeat paper atau tidak..
aaarrrggghhh!!!
p.a da bg tau awal2..
aku and kawan2 aku takkan dapat habeskan diploma dalam mase 2 thun stgh kecuali 3 org budak jer dlm kelas aku..
hurm..tapi tapela..
aku takdelah tinggalkan cayunk aku..
kalo tak aku memikir jugak kalau aku abeskan dip dlm 2 thun stgh, sian dye lak..
tape la..
da tahu dah hikmahnyer..
hikmah nyer Allah nk aku sama2 habes study dgn dye..
hehehe..
perasan jer lebih aku..
ape2 pown harap2 mcm tu lah..INSYAALLAH..
hurm..aku takot sgt aku kene repeat..
ramai kowt p.a ckp kene repeat..
sentap aku bce kat fb dak2 kelas td..
hurm..
ya Allah..xsenang duduk dah aku dibuatnyer..
12 december!! aku tak sabar nk tgok pointer aku berapa..
harap2 bukan aku la yg p.a ckp dpt point terendah 1.75 ..
nauzubillah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...