Monday 26 December 2011

24 hours..

he the one that i love..
very2 love..
a.d.a.m
satu name yg cukup bermakne dlm hidup aku..
org yg slalu wat aku angau n bagai nk gila sorang2..
kalo bleh 24 jam nk berkepit jer bersama..
haha..
pelikkn cinta?
tapi kitowang memang pelik..
"alien" katenyer..hehe
setiap org dengan skill masing2 larh kn..
huhuhuhu..
mcm mane dye takot kehilangan aku, beribu kali lagi aku takot kehilangan dye..
kate org..jgn terlalu syg..
tapi dh syg btl2 nk wat cmner?
syg x main2 nie..
huhu..
aku nekad berubah..
aku xnk dh dylar yg dulu..
tapi tu lh..
aku perlukan seseorg bimbing aku..
sebab aku mudah terrpengaruh..
hurm..so?
i'll try my best for my family, my love, myself and for my future..
wish me luck..:)
ape2 pown thanks a lot cuz si dia sentiasa membuat hari2 kuh bhgia..

#aku akan setia untuk kamu#

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...