Friday 9 December 2011

tHankS a Lot AYAH!

terime kasih yg TIDAK TERHINGGA lah aku ucapkan pade my BELOVED DAD..
ape salah aku..
kenapa still nk pandang aku mcm budak2 lagi..
just because aku yg bongsu..
so what?
xkn tu bermaksud aku tak boleh hidup bebas??
hellooo..hidup aku, biar aku yg pilih jln la..
kenape tak boleh langsung nk terima apa pown yg aku ckp?
kenapa always nk bantah?
aku tak phm la..
semua dh terancang..
tapi kenapa insan yg bergelar AYAH xpenah nk faham..
kenape mesti ayah yg hancurkn semua??
argghh...pagi2 lgi dah spoiled mood aku..
aku mlz nk bertekak punyer pasal..
aku blar..
naseb baik mak ade dgn aku..
mak la yg pujuk hti aku yg tgh bengkak nie..
at least sekurang2nyer ade yg memahami aku..
hurm..
sowy a lot cuz the plan was canceled..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...