Thursday 8 December 2011

huBunGan diRestui..

assalamualaikum w.b.t..
alhamdulillah..
Allah bukakan jalan utk kami..
aku happy sangat hari nie..
sebab..
mak restu hubungan aku dgn adam..
siap doakan kekal lg..
i love you larh mum..
smoge doa mak termakbul..
aminnn...
skg nie isu hangat kat rumah ialah nk bwk adam balik kampung..
aku lupe pulak yg 24 & 25 kenduri anak pak long..
sooooo..dari situ lah bermulanyer "mesyuarat meja empat mata" antara aku dengan mak..
aku tnye jer mak sal cmner nnti time knduri..
samada nk bwk adam pegi kenduri or x..
mak ckp xpyh..mak suruh aku bwk adam jln2 perak nie ha..
sooo.aku pon yer jewla..
then lepas satu2 soalan mak tanye sal my beloved bf tuh kn..
sampai la aku tunjuk kn wajah siapakah gerangan yg dah mencuri hatikuh ini..
wahhh ayat..dah macam zaman dulu2 pulak..ahaha..
so..mak puji la..mak ckp "elok budaknyer"
pade si dia kalo tgh baca nie jgn nk kembang sgt lah hidung tu yer? 
hahahahaha...
then mcm2 la sembang dgn mak..
mak cakap..kalo dah dtg ke rumah tu boleh di anggap serius..
aku pulak ckp..eh..masih awal lg mak..
chewah..padahal dlm hati?haha
mak ckp tak mustahil..
sebagai contoh kak cho n abg man sedare aku..
dowang bercinta sejak dari darjah 6 n alhamdulillah memang dah tertulis jodoh dowang bersama..
bahagianyer kalo mcm tu..
kalo dorang sejak dri drjh 6..
aku up skit sjak tingkatan 6..
amacm? oke lah tu kan..umur bru 18..
hahaha..
harap2 macam tu la..
so mak ckp kwn la elok2..
blaja pn jgn abaikan..
wahhhh..terharu siot..
sebab selame nie aku couple dgn sape2, mak xpernah mcm nie dgn aku...
mak x pernah doakn smpai mcm nie..
waaaaaaaa...thanks mak! 
i love you..
huhuhuhuhu..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...