Sunday 18 December 2011

jGn ganGu hiDop aku!

tlg jage die utk kaw?
hey mangkok..ape yg ko ckp kn nie??
tlg jgn nak sembang hal yg bukan hak engkau..
your feelings to him is none of my bussiness..
but rigth now u got a big problem with me!
kaw dah ganggu hidup aku..
first aku bg ko peluang dulu n aku dah ubat hati aku..
tapi ko dtg blek dgn kata bodoh kaw tu mmg sial larh kaw..
ko jgn egt ko dah bagus sgt..
kalo ko rase ko bgus sgt meh sini dtg face to face dgn aku..
pegi masuk tanah larh with your old's story!
i dont care bout it!
memang aku akan jage dye..
dan aku sentiase jge dye..
tapi tolong siket
bukan utk ko dan bukan utk sape2..
tpi utk diri aku sendiri..
ko xpyh nk suruh pown aku dah thu larh weyh
ko egt aku bodoh sgt ker?
ko dah pandai sgt larh?
pegi jahanam!
sekali ko buat kat aku..
ko akan terima dua kali ganda teruk dpd tu..
tu hukum dunia!
puas larh hati ko skrg kn?
ko jgn egt ko dh buat cmnie kat aku ko ley dpt dye..
bitch!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...