Sunday 18 December 2011

saMpai di pEngHujungnya..

ape yg sampai di penghujungnya nie?
huhuhu..jgn pkir yg bukan2..
actually cuti sem aku nie hah yg da sampai ke penghujungnyer..
huhuhuhu..xsabar dah..
xsbar nk blek melacca..
xsbr nk mulakan my new life..
duk umah sendiri..dgn pangkat yg baru di pegang..
"senior" hahahahha...
so funny..
ape2 pown..walaupun ade yg mengecewakan aku sal study nie tapi life must go on..
aku takkan jadikan point tuh sebagai punca untuk aku putus asa..
no..no and no..
sebulan cuti..
hurmm..begitu lame gler aku rasekan..
both of us counting day by day from the first holiday till the time that we can meet again..
semoge sgalanya berjalan dengan lancar..
semoga perjalanan aku selama 5 jam dari perak dengan memandu kereta sendiri akan selamat hendak-Nya..
aminnnn...
so..cuma tinggal esok hari terakhir kat perak..
lets pack all the things..
move!move!move!
<3..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...