Wednesday 28 December 2011

xfaHam laRh aku!

kenape dgn aku niey woiii !!
argghhh..
kepale aku mcm ade satu beban yg aku sendiri xfhm ape dye..
aku tkot jer aku terlepas marah kt sape2..
bile aku control dah aku jadi diam..pelik benor pulak dah..
hurm..mcm2 hal jadi..
hari nie je dah bpe byk "malang x berbau" menimpe aku..
mule2..kelas batal..
then tayar lak pancit..
duit lagi...dah la duit aku tgh kering habis nie..
makan pown menumpang umah org..
pastu gi print dan2 tu pulak printer kdai tu rosak..dua kdai dah ak pegi..bile aku dtg rosak tewoz..
sial ape ntah yg ikot aku..aku pon tak thu..
pastu ade org buta mane plak ntah bwk kete maen keluar jer simpang tak pandang kiri kanan naseb aku mengelak..kalo x kan naye jer kene langgar..
aku dah la x kawin lagi..
kunk kalo dye langgar ntah luka sane sini jatuh larh saham aku weyh..
lepas tu aku nk daftar kokorikulum..
nk daftar boling tertekan catur..
apekejadah aku nk main catur weyyy!!!
bengang gler rase..
and last skali..mmber suh bli ayam n serbuk kunyit kt kdai..
yg aku dgn muke blur nyer pegi masuk kdai tu pusing 2 3 kali then kuar balik..
gi kat umah ckp kat dowang " weyh aku tak jumpa la ayam"
kn dah kene gelak satu rumah..
hahaha...dah aku tak reti..nk wat cmner..nk tnye segan so sesat jalan larh kn?
haha..xphm betul akuuu...
hurm...tengok! bpe byk dah menimpa..memang aku tak lupa la kenangan hari nie..
so esok aku ikat perot..haha..buat bodo jewla oke??lalala~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...