Saturday 10 December 2011

siaPa yg ke-3??

ajal..maut..jodoh..pertemuan..
semuanyer di tangan tuhan..
tapi kali nie aku taknak ceritakan sal jodoh pertemuan..
tapi menceritakan tentang satu lagi saudara aku yg ajalnya telah sampai menjemput..
hurm...
still merah kubur arwah amri yg meninggal 2 minggu lepas...
kini..rumah yg sama di kampungku sekali lg akan menyambut jenazah seorang lagi ahli keluarga..
tersentap aku dengar berite tuh..
sampai byk kali mak kene cakap kt aku..
siyesly memang aku ta pecaya sebab bru sgt aku bersembang dgn dye..
ape2 pown..semoga allahyarham ditempatkan bersama org2 beriman..
amin....
family aku nie xtau la mmg keturunan or ape..
cuz..kalo dah start satu bende..mesti akan melarat..
contoh mcm kawin,.
kalo sowang dah kawen..
mesti yg lain akan mengikut..
mcm tu jugak kalo beranak pon same..
mesti dekat2 tarikh 2 3 org..
bukan di rancang..
tapi kebetulan..
mcm tu jugak kematian..
baru haritu..sekarang seorang lagi..
who will be the next?
mintak2 larh semuanya dipanjang kn umur dan xde lgi dah kesedihan selepas nie..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...