Wednesday 14 December 2011

sumpah ! aku saket hati !

sakit hati yang teramat sangat aku..
dah la badan aku penat!
ko lagi nk cari pasal dengan aku..
mentang2 ko sakit ko egt ko boleyh buat sesuka hati ko?
weyh..mata ko jer yg xnmpk..
yg len normal la weyh!!
yg ko nk jadi anak emas segale apesal bodoh hoi??
aku pon ade tahap sabarr..
aku dah bg tau aku nk wat pe yg ko xsabar2 sampai simbah air kotor kat aku apehal ha bongok?!!
ade ker aku buat ko mcm tu hah setan?
ekotkan hati aku nk jer aku simbah satu baldi air kat ko thu x..
tapi aku still hormat gak ko sebagai kakak aku.
xde sape yg nk dgr luahan aku..
xpe..aku still leh sbar..
sikit pown ko x hargai adik ko nie yg dh jge ko 3bulan kt hospital dulu..
xpe..nie balasan ko kat aku..
sial !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...