Saturday 10 December 2011

kuaTkan aKu ya ALLAH

assalamualaikum w.b.t..
pagi nie..aku tak satu kenape..
ade satu perasaan yg dtg tanpe diundang..
kenape perasaan tuh mesti dtg??
and kenape aku mesti layan perasaan tuh?
hurm..
dalam satu hubungan mesti ade onak duri kn..
and aku da nampak duri dlm hbgn aku tu..
ble masalah family tade..
tp masalah org ketiga pulak..
tapi nie bukan ketiga jer..
ke empat pon ade..
aku rase mcm diri aku merampas hak dua org perempuan..
yg mane dowang skrg still x berputus asa utk ambik balik "dye" dari hidup aku..
kadang2 aku rase lemah..
kadang2 aku rase nk nanges biler pikir..
aku tak dpt nk bygkn cmaner idop aku tanpe dye..
sb aku syg dye sgt2..
tuhan..kuatkn lah hati aku ya Allah..
yakinkan aku yg dye hanye utk aku..
jadikan dye cinta terakhir aku..
selagi dye ade dgn aku..
and selagi jasad aku bernyawa
aku akan sayang dye sepenuh hati..
aku akan jage dye btl2..
tapi aku lemah..
lemah biler ade dugaan2 mcm nie..
aku harap dye tak tinggalkan aku..
aku harap sgt2 dye sggup tempuh semua nie dgn aku..
please....
tolong doakan kebahagiaan aku..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...