Saturday 26 November 2011

lepakiNg!

now buat pertama kali aku jalan setelah terperap kat umah selama dua hari! 
hahahhaa
pecah rekod tuh..
nie pown bru kuar dinner kat mcdonal..
makan ape lagi kalo bukan my favorite McChicken :)
hehehe..
aku dah jadi kuat makan sekarang..
adoyai..kalo gemok macam mane?
isyh3..jgn la..dpd gemok aku ase better kurus agy..
tapi kalo gemok siket dpd skg maybe okeyh kowt?
hehehehe..
hurm..
28 days more..
aku dah bagai hilang kewarasan!
wahhh!
bukan ape..
aku kadang bergayut telepon jer pown dgn dye..
tapi aku rase mcm aku sembang dgn dye depan2 mcam selalu..
hahahhahaha...boley daftar masuk dah aku..
hehehe..
tape la hati..sabar oke hati?
insyaAllah jumpe la nanti..
sabar hati..sabar!
to my otak, jgn nk emo sgt smpai jadi gilak tao otak?
hahaha..now pown da macam org ta betol..
ade ke org betol yg nasihat hati dgn otak sendiri mcm aku?
astrafirullah!
hahahaha..
oke larh..papai..
#iloveyouimissyou#

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...