Thursday 3 November 2011

berPihaK paDe yg satU dan siSihkan Aku

aku syg kwn2 aku..
tapi..kadang2 aku keliru...
dowang cakap dowang nk mcm dulu..
tapi kenape dowang sisihkan aku..
nape dowang tinggalkan aku..
dowang tanye..sampai bile nk mcm nie..
tapi salah aku jugak ke..
kenape semua owang salahkan aku jer..
kalo ak xnk pulihkn hubungan pshbtn mcm yg kite semua nk,aku takkan jln dgn korang lg..
tp disebabkn aku syg kowang..
aku stay lagi even aku ibarat tak wujud kat situ..
aku terime sbab aku tau aku dah buat salah besar..
tapi cume yg aku tak dapat terima kowang ketepikan aku dan berharap happy mcm dulu..
or mungkin kowang nak happy mcm dulu tapi TANPA aku ke..
lpz nie msti kowang pikir lain lagi sal aku..
mesti kowang akan cakap aku da lupe mber..
tapi kenape korang tinggalkan aku..
kenape x mcm dulu..
pegi mane2 same2..
aku rindu saat2 mcm tu..
tapi takpe..
sume salah aku..
aku tak salahkan mber2 aku..
sebab aku sayang kowang semua..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...