Monday 14 November 2011

huh?

assalamualaikum to all bloggers outside there..
tak pyh nak cakap mat salleh sgt la kan..
hahaha..
rinie ta tau nak cakap ape sgt la..
bak kate org jangan tak update blog jer..:P
tape3..meh cnie kite sembang2 kosong...
nak tau hari nie ape aku buat?
bangun tdo nk dekat pukul 2 ptg..
pastu mandy n pegi kafe..
sesudah sampainya aku dan rakan2 ke kafe (ayat baku pulak)
kami terlihat tiada gulai yang enak untuk dijamah..haha
kitowang pon apa laga!
ssshhhhhheeeeoooouuuu naek kete gi mam lua..
hahaha...dah kenyang pewot pegi lak singgah umah baru kitowang..
not bad..nice house..tgok akak2 to pun sume okey2 jerp..
n aku dapat dok bilik seorang..:)
bukan sengaje..but..
aku rase dowang lgi selesa kalo aku tade..
so biarlah aku menyendiri..huhu..
mungkin tu lebih baek kowt?
alarh! kalo aku rase nk tdo bilik dowang aku pegi la..
sebelah bilik jer pon..bukan sebelah rumah! 
kikikiki (ketawa sopan)
pastu balik n dok dalam bilik..
sowang2 sokmo aku nieh! aih!
ape la naseb badan..hahaha..
tape..ta kesah..da biase..
lagipon dalam kubor pown nanti sorang2 jugak..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...