Friday 18 November 2011

chenta PanTai kLebang..

permulaan cerite cinte aku kat cni..
daripade aku tak pernah bercakap lgsung dgn dye..
sampai la skg bak kate dye dah fasa ke bape pown tak tau..
hehehe..
sayang giler2 tahap dewa la aku syg kat dye..
tak tau nk ckp camner da..
hanye hati yg mampu berbicara..chewah..
mlm nie nk crite gune ayat novel sket..huhu
pantai nie la yg dh terlalu byk kenangan..
kenangan dlm erti persahabatan dan jugak percintaan..
suke duke sume ade..
kalo aku dah hbes stdy nnti mesti rindukan pantai nie..
rindukn sume kenangan2 tu..
hurmmm....
tempat termetrainyer janji setie...chewah..
jiwang habes lak ayat aku mlm nie..
da la..xpyh nk jiwang sgt la kan..
huhu~
aku rindu dye setiap saat doe..
even dye ade dpn aku pown aku rindu..
haa..mcm mane 2?
hahaha pelik kan..
seminggu lg da nk berpisah cutii sem..
wawawawa..
rase cam nk culik jer dye bawak lari balik kampung..
ngeeee~
mane ley weyh pisah lame2..
yg pisah raya haji ritu pon da meroyan..
kali nie mgkin meroyan tahap kebayan la kowt?
ade ker?suke hati aku jer cipta ayt bru..
lalallaalalla~

so ape2 pown..hope sumenyer will got a happy ending..
aku taknak la sdey2 lg da..
penat da menanggung peritnye woo..
dgn mber2 pown alhamdulillah so far so good..
insyaallah sumenyer berjalan lancar n tenang till the end..
amin..
wish me luck for the final exam that will start on 22 next week..
thanks yaw~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...