Friday 4 November 2011

berambuS! ☺

assalamualaikum..
salam satu malaysia..
salam melaka maju..
salam ape lagi pon aku x tau..
selami jiwa selami hati selami lautan dalam..
eh ape aku merepek pagi2 nie..
macam nak bg motivasi kat org plak kan?
hahah wakeup dylar!
okelah..enough untuk merepek tuh..
now tibelah mase nyer aku nak berambus balik perak..
"woi orang perak! aku nk balik nie woi!!"
hahahah tetibe jer..~
da 3bulan xbalik sane..
really2 mish my home..my bed..and especially my beloved motor ACX5164 !!!
ko tunggu tuan ko nie balik taw motor..
kite rempit same2..kaw bawak aku jalan taw motor..
hahaha(da macam org giler)
yewla..pagi2 nie loading slow sikit da macam pakai wifi polimer..lembap!
hurm..da nak balik kampung..
petang kunk ramai la tuh jemaah2 haji nak naik bus..
haha..sume pakat bawak bagasi besau2..
hurm..mngantuk pulak dah..gedik la kaw mata..kn aku dah bagi tido tadi..hehehe
k la..waiting for my friends calling me to have a breakfast!
lapau suda..k papai! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...