Tuesday 8 November 2011

ape2 JerLa =,="

weyh..sesape..tolong la aku..
what should i do nieh..
adoyaiiiii...
windu tahap cipan da nieh..
sume bende aku wat da x menjadi asyik egt kat budak ncem sowang tu..
aaaarrrrrrrrrggggggggghhhhhhhhhh!!!
na pegi ganu la gini..
haha
naseb jao..kalo dekat agaknyer dye pown jemu tiap2 hari tengok muke aku..
hahaha
hurm..by the way ade bende lak yg buat aku nak naik angin..
ase marah sgt2..
eh tapi nie bukan sambungan cerita yg atas tu yer..
yg rindu tu cerite laen..haha
nie cter sowang budak yg tak sedor diri !!
nyebok hal orang jer keje nyer..
aku tak kaco idop dye pown..
eeeeeee..nyampah nyer aku..
nk backup mmber la konon..
da mmber dye xreti nk jage aku..
xkn aku nk stay..lg kejam camtu..
so salah aku jugak ke?
aku x paham betoi la asal asyik aku jer yg kene! hisyh!
sume owang xley tgok aku senang kot..
yewlaa..kowang jela yg ley idop senang, yg ley bahagie..
arhgg! lantak kowang la..
yg penting adam aku punyer! hahaha
*tetibe jer..
haha lantak la aku nk tulis ape..
lalalalala~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...