Monday 21 November 2011

hidup iBarat roDa~

idop kite nie macam roda..
xselalu kite dok kat bawah..
yg dok kat bawah plak x akan selamenyer dok bawah tu..
kite idop kat dunie nie tak lame mane..
mungkin esok, luse takpon malam nie kite akan tinggalkan dunie nie..
soo xpayah la bajet bagus selalu..
taubat2 la weyh...
xpenat ke mulut tu mengumpat orang...xpenat ke mulut tu menfitnah org..
xpenat ke mulut tu membangga diri n mereke cerita yg tak de..
cukup la weyh..sudah2 la...
kite manusia biase..xlari dari kesilapan..
tapi jangan jadi jahil dengan tunjuk kebaikan depan org padahal diri teruk yg amat..
bukan nk mengata tapi hakikat..
dunie zaman sekarang..
aku?macammane?
kite tak boleh nk puaskan hati semua pihak..
tapi aku harap tolong jangan berat sebelah..
tlg jgn pilih kasih..
tlg jangan main tuduh tanpe usul perikse..
aku diam xbermaksud aku tak berbuat ape2..
aku tak burukkan sape..
aku diam pown kowang mgate aku kn?
aku happy lagi la kowang kate aku nie tade perasaan..
kejam la ape la..
whatever la weh...ekot suke korang la..
aku da penat..n aku da xnk jadi bodoh da..
nye dila yg BODOH!
welcome back dila yg asal..:)
lntak la sume nk cakap pe..
aku da start wat perangai aku balik..
lntak korang la nk benci aku..
janji aku ade adam..aku ade kwn2 lain jugak..mmuahx..
luv u all larh!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...