Friday 27 January 2012

xthu dah..

ape lagi yg patut aku buat?
memang btl kate orang..
jangan terlalu menyayangi..
and now aku dah rase ape yg org lain pnah rase..
aku terlalu syg dye and bile sikit jer tercalar hti aku, pedih sgt rase..
rase sakit yg xde ubat..
sakit sgt2..
aku dgr sume ckp dye..tapi..
hurm..sedih sgt2 tak tahu nk ckp camner lgi..
hati aku meraung sorang2..
kalau dulu dye sorang larh tempat aku mngadu..
tpi skg mustahil aku mengadu sal perkare niy..
susah nk ubat hati sendiri..
tmbh2 lagi mane2 ade jer wajah dye..
masuk bilik, byk pic dye..
tgok hanset walpaper muke dye..
mmg dye yg penuh dlm hidup aku..
ape lagi aku nk buat..
rase nk pegi jauhh..
jauh sgt..tapi xboleh..aku xnk jd mcm dulu lgi..
ego ker aku..salah ker aku ade perasaan mcm nie..
tapi aku pn ade hati n perasaan..
aku pujuk hati aku sendiri..
aku tolak tepi sume perasaan tu.. 
aku wat cam takde ape2 blaku..
tapi aku just ley mampu nk btahan kejap jer..
bile aku alone, mule la memikir balik..
sekelip mate bhgia bertukar derita..
xde ape lgy yg aku ley wat selain cume ley tggu hati aku baik sendiri..
xpelah..small matter jew kan dylar..
dylar kan kuat..hump!
biar aku jer yg tanggung sume niy sendiri~

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...