Thursday 5 January 2012

teRingat the swEeTest moment..:)

oke lah..now aku kat mana lgi kalo bukan kat rumah sewa tercinta..
hehe..tadi naseb kelas lect buat setengah jam jew..
lau tak 3 jam direct from 10 to 1 pm..
huhu..hey syg..egt u jekew ley tido kat umah ha?
i dpt tidor lgy lame dri u taw..hehe
next class is at 2 pm..
so now biler da smpai umah mate nie mengedik pulak xde rase nk tido..
aku pown ape lgy..
wat larh rutin harian aku yg slalu aku wat time mase lapang..
1. tgok pic my baby penyu
2. bace blog dye dlm fon ak..
3. tgok blek mcj2 yg aku suke dlm folder msj..

aku tak jemu2 bace "blog" tu even bende yg same jugak aku bace..
yewla camner dye nk update sb fon nie kat ak dah..
tapi setiap kali bace..setiap kali tu aku tersenyum..
n setiap bacaan tu jugak menguatkan hati aku utk cinta dye n berubah..
dye amat mengharapkan aku berubah..
3 ayat yg aku akan pegang sampai biler3..

1. dengar cakap adam..
2. hormati adam..
3. jangan tipu adam..

biler bace terkenang lar time kitowang terpakse berpisah selame sebulan sebab cuti sem ritu..
mengira detik setiap hari untuk berjumpe kembali di melaka..
mcm2 perasaan..
marah sedih happy geram..
and perasaan yg paling banyak R.I.N.D.U..
luahan hati dye semua tercatat kat situ..
betape dye rindu aku time tu..
betapa dye geram kat aku..
n betapa dye tahan marah dye kat aku..
im sorry for everythings ea syg..
from the begining we've meet until nowadays..
ayat paling buat aku bahagia bile dye slalu ckp aku bakal bini dye..
perempuan mane yg x bahagia kalo org yg dicinta ckp mcm tu..
"kalu hati aq adew suare memg aq ambk tlnge dye 2 ltak kt dada aq nie, biar dye thu yg aq cngt2 cyg dye, cintakn dye dn xkn tnggalkan dye. ."
harap sgt kata2 tu akan terus hidup dalam hati awak syg..
sebab dila pn same..:)

simpan hati dila dalam hati adam elok2 taw..
i love you..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...