Wednesday 4 January 2012

kaKi jaLan puNya oLang wooo~

bosan larrr..aku nie x reti lh nk dok umah..
nk jalan jer kejer..
dah ayah ajor mcm nie..
bak kate org bapak borek ank rintik..
haaa kene sgt lh peribahasa tu..
duk umah cume utk TIDOR..
hahahahahak!
gi kelas mcm biase..
tade kelas balik n tido..
abes kelas petang pegi berjalan pulak..
xkesah la tempat tu jugak tiap2 hari aku pegi..
apa ada hal? x ggu hidup org len pon..
haha..janji aku happy..
semalam men hujan..
dah mcm memori daun pisang la pulak kan..
tapi nie memori lenjun atas motor..
hahahha..tu la..nk jalan sgt x reti2 nk balik kan da kene timpa hujan..
aarrgghhh sume tu tade masalah la..
hujan air, bukannya api..
tapi kesian kat dye la yg bwk motor kn..
aku yg blkg nie mengecikkan diri jew..
arghh..kate lautan api sanggup direnangi..
tu kalo api..nie banjir air pon belom lgi..
hahahha..merepek pulak aku..
tade mende nk cerite sbnrnyer..
tu yg aku merapu nie..
mlm semalam ntah meroyan ape aku pegi bagi karangan sikit punyer panjang ber " aku kau" pulak..
hahahhaha..mamai nk tido dh rasenyer..
wat malu jewla dylar oiii!!
x tercapai lg hajat aku nk jogging..
bpe lame dh aku x berlari..
kalo lari cnfirm semput..
hadooiii..tape3...nnt2 dpt la tu..
choowww~

#rindu3#

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...