Monday 23 January 2012

cHineSe neW yeAr at JONKER WALK, melacca :)



sajew jalan2 kat Bandar Hilir tadi..
memang sesak dengan pelancong..
so kami pown pegi la jalan kat Jonker Walk, jalan hang jebat..
who i mean by "kami"? huhu
aku dgn adam la..sapew lgy kn..
kat situ mmg majoriti fully with chinese..
memang meriah sgt2 sambutan kat situ..
sampai kan ade live to astro AEC..
sape ygtgok tu kowt2 la ade tersesat muke aku ker kat situ kn..
hehehe..
sape yg suke shopping brg2 unik mmg best la jalan kat situ..
aku td pun setakat jalan cuci mata jew..huhu..
selalu yg aku tengok chinese new year penuh dgn singa..
but kat sini aku agak pelik jugak larh sebab aku xjumpa lgy any lion..
yg banyak just dragon jewp..
huhuhu..takpelah..bukan bawak ape2 makne kat aku pown..
ape2 pown happy chinese new year to all who celebrate it..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...