Monday 2 January 2012

gudBye 2011!

assalamualaikum w.b.t
okelah..today maybe banyak nk diceritekan cuz da lme x update blog..
huhuhu..biase larh "buzy"..haha
1st of all i wanna wish all of you a happy new year..
welcome 2012 and gudbye 2011..
terlalu bnyak kenangan 2011 yg takkan dapat untuk aku lupekan..
dari lepasan spm..masuk alam pekerjaan and then meneruskan kehidupan aku kat politeknik merlimau..
oke larh..tutup buku and bukak buku baru..
terima kasih ALLAH sebab masih memberiku nyawa untuk meneruskan kehidupan di persinggahan ini..
utk mak n ayah tersayang..
terime kasih sebab dah besarkan and didik saye sesempurnanya..
utk adk bradik..thanks cuz always supporting me on any way i went..
to all friends thanks cuz be with me..
and lastly to my love thanks cuz always ada di sisi..

okeyh la..habes cerita sal tu..
now nak cerita saye dapat teddy!!yeay!!


thanks syg..:) really love it..
hehehe..

malam semalam lepas balik dri melaka kitowang singgah la dulu mkn kat merlimau..
aku order nsik pataya..
abg kdai tu ley plak tunjuk kreativiti dye kat atas nasik tu..
hahha..1st time aku dapat corak nie..

huhuhuhu..mcm2 hal..then esoknyer gi lak jusco..hajat nk bli dua bijik donut kat J.CO..
tapi abg tu ckp bli tiga ler..
yg kitowang nie pon bli la tige..
ble dh hbes mkn bru tau ade udg disebalik batu..
kat kotak tu ade tulis something..
"three means i love u"
hahaahha..gelak giler2 kitowang..
ade jer bende yg kene..
huhuhu..

ape2 pon aku harap kebahagiaan ini berkekalan...
ammmiinnnnn...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...