Monday 23 January 2012

bored..

now im lepaking at mc donald..
menenangkan pewot yg a little bit "senak" hahaha
hey melacca..xhabes2 dengan org..
dah xpyh nk pegi oversea dah nk merasa.
kt cni pown da mcm oversea..
mane taknyer..
semua org dok jalan kaki jewp..haha..
sampai kerete pown taley nk bergerak dah nk bg org lalu punyer pasal..
naseb la aku naik motor jewp..
so aktiviti mencilok jewla yg ley wat aku lari dari JAM..
law tak dah leh bawak roti..mane xnyer..dah jam panjang sgt..
org lain dok sebok balik kampung raye cine niy..
tapi aku tak bernafsu langsung nk balik..
cuti mid sem pown tak balik perak..
sorry larh ea perak..
bukan aku sengaje xnk jejak kaki kat sane...
tapi ade larh halnyer..
so next mid sem break aku just balik bukit raja..
lagipown parents nk berangkat dah..
hopefully there's no prob..
hurmmm...
today..mendung jerrrrr.....
memang sedap jalan sebab xpanas..but hati a little bit panas sometime..haha
sejak dari semalam bingit dah telinga aku dok dengar tum tam tum tam..
depan belakang kiri kanan..
haduuuiiii...dah la men mercun x ngajak..
lau ajak ade gak bestnyer..
xpe lah..raye korang kan...
tgok la raye aku sok..
siap la kowang..haha..
i'm waiting for my money..
money..money..money..
that's only my problem rite now..
hurmm...
okelarh..chow dluw..
nk berceritepanjang lebar pown tade pe lgy dah..

: mish my family :


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...