Friday 24 February 2012

bantu aKu ya Allah..

ya Allah..bantulah hamba Mu ini..
aku manusia yg sering melakukan kesilapan..
semalam..satu lagi kesalahan aku tidak sengaja lakukan..
aku telah menghiris satu hati yg amat aku syg ya Allah..
aku malu untuk berhadapan dgn nya..
malah.. aku takot untuk call dia..
ampunkan aku ya Allah kerana tidak mgejutkan dia subuh ini..
aku benar2 takot..
aku thu tidak ade guna lg utk meminta maaf..
hukum lah aku selagi mahu..
aku menerima dgn hati yg terbuka..
asalkan kau x pergi tinggalkan aku..
asalkan kita happy seperti selalu..
aku tak paksa kau untuk memaafkan aku..
jumaat..hari yg bermula dgn kesedihan..
aku jd fobia dgn semua ni..
fobia dgn bayangan dahulu yg disebabkan salah aku, aku hilang satu cahaya..
kalau selama kita bercuti kita terlalu saling merindui..
tapi bila hari bertemu kembali makin hampir, ini plak yg tjd..
adam..
mesti awk skt hti sgt dgn sy..
mesti awk xnk dh pandang muka sy..
mesti awk xnk dgr suara sy..
n yg paling menyakitkan..
mesti kasih syg awk dh kurang pd sy..
hukum la dila...asalkan kite happy blk..tolongla...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...