Saturday 18 February 2012

niaT aku : haMpa

mulenyer aku bosan tadi..
aku taknak ganggu dye dgn kawan2 dye..
aku online facebook aku..bosan..
niat kat hati nk try tgok picture dlm facebook dye..
sebab stgh pic member2 dye private..
so just bley tgok melalui fb dye..
sekali aku cuba..: re-type password
dua kali cuba..: re-type password
cukup setakat itu..kalo aku cuba lg..nnti problem lak..
so..dgn hampenyer aku stop..
biarlah kan..tu hak dye..bukan aku punyer pown..
suka hati dye lah nk wat ape kan..
mungkin dye ade sebab buat mcm tu..
mungkin dye taknak aku makan hati cicah jantung kowt..
dylar..jangan pikir bukan2 okay..
tegakkan hati : percayakan dia..
aku rindu..rindu sangat2..
tapi tak boleh buat apa..
just bleh tgok pic n peluk baju dye..
dlm kehampaan,, aku terlena..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...