Tuesday 14 February 2012

cepaTLah semBuh waHai maTa T.T

assalamualaikum sume..
okeh lah..
today start larh my mid sem holiday..
eh bukan utk semua student poli taw..
utk aku jer..haha
now kat my hometown batu gajah..
sampai kul 2 pagi tadi..
thanks a lot to my love ADAM cuz dah bersusah payah bawak "seladang" awak nie pegi klinik n then hantar kat melake central pulak..
sowy byk nyusahkan awak taw..
thenkiu100x!
walaupon bahagia dpt balik kampung..tapi hurm..xdpt nk kemane..
nk kuar dari pintu rumah pon tak boleh sebab xley kne panas..
haduii..mata oh mata..jgn la kaw sakit begitu lama!aduyaii...
dalam bus otway balik kmpung org usha aku lain macam jer..
mesti dorang pikir aku menangis sampai bawak diri balik kampung sorang2..
hhahaha..mane taknya?
dah la mata aku dua2 merah..airmata lak mengalir jew..
hadui ! hahah..kelakar..
bengkak still tak surut2..
ntah bila lah nak baik..
kat rumah niey ha aku dah jadi mcm org tak betul..
pakai baju macam duk rumah jer tapi pakai cermin mata hitam..
hahaha..biarlah..family aku jer pon..huhu
makan pulak? ooo tersiksa sebab mak cume benarkan aku mkn nasik+sayur+ikan bilis goreng..
yes! menu paling sedap! haha..
nk makan sedap2 mak...pelisshhhhhhh!
hurm..
okelah..for all readers..thanks for spend time to read this..huhu
doakan dylar cepat sembuh yer kawan2..
thanks..papai..:)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...