Thursday 28 February 2013

ini Jalanku..


assalamualaikum w.b.t
alhamdulillah Allah masih ber aku kesempatan untuk bernafas di muka bumi ini..
setapak lagi aku melangkah ke atas landasannya..
ingin aku menjadi pendakwah untuk menegakkan ajaran Islam..
perkara yang lalu tinggalkan sejarah..
yang kita tuju hanyalah masa depan..
masa penentuan untuk kita semua..
masa yang berbaki untuk kita membawa bekalan ke akhirat yang pasti..
bersediakah kita dengan amalan dan bekalan di dada..
sedarkah kita bahawa kita semua menuju ke hala yg satu iaitu kematian..
aku sedar diri aku masih dalam serba kekurangan..
insyaAllah aku akan tabah dan terus berjihad demi Islam..
walaupun jihadku bukan dengan kekuat atau harta benda..
tapi cukup sekadar yg termampu iaitu dengan kata2..
sedarlah sesungguhnya dunia kita sedang menuju ke arah kehancuran..
dunia akhir zaman..
itu yg kita berpijak..
insyaAllah jika dipanjangkan umur dan diberi kesempatan..
akan aku coretkan lagi kata2 semangat buat diri ku sendiri dan teman2..
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...