Friday 1 February 2013

he is coming!

assalamualaikum w.b.t..
alhamdulillah akhirnya on 24 januari..
 dapat jgak jumpa buah hati pengerang jantung nie..
nie pic kat melacca..
haa..punya jauh syg aku nie bercuti kali nie..
dtg dari terengganu turun kat ipoh..
dari ipoh pegi umah akak aku jap kat trolak, perak utk rehat jap..
sian dia 8 jam atas bus..
perjalanan diteruskan iaitu-->nilai..
shopping brg hantaran jup kat sane..
bkn hantaran aku ek..
hantaran abg aku..huhu
aku lmbt lagi kot?
huhu
n then kitowang jelajah lagi hinggalah kembali ke kota memori kami iaitu MELACCA..
jalan..jalan..jalan..
sampai dah penat kaki berjalan..
hari pun dah lewat petang..
kami pun angkat kaki and chow balik perak semula..:)
day two..
jalan2 biase jew bersame my second family
 : mumy roses, angah, abg rudy, and my kembor aidi :)
hari ketiga..
hari sedih sedunia..
sebab malam tu dia berangkat baik terengganu..:'(
sebelum tu dinner dulu at clearwater sanctuary golf resort..
seperti biase lah..
mata akan kebocoran bila tiba waktu dia pulang..
tengok bus dye sampai je dah pegang lengan dia.. 
"papa, jgn balik"
ayat yg xpyh disuruh keluar tapi meluncur laju je dari bibir nie..
haha..
hurm..memang susah la nk tenangkan hati ni bila tempuh keadaan nie..
and kewajipan : dia akan suruh aku balik dulu and x boleh tgok dia gerak..
haha..memang aku xpernah tgok dia grak balik..
lau baru tgok bus smpai pon dah lenjun muka..
cmna la agknya lau tgok dia gerak..
mau aku kejar bus dia kot suruh dia turun..
haha..
haiii..mcm2 lah..
hari nie seminggu dh aku berpisah lagi dgn dia..
insyaAllah ada jodoh and panjang umur, kita jumpa lagi..
thenkiu sangat sebab susah2 dtg dari jaoh adam..:)
miss you


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...