Tuesday 5 March 2013

utk yg kesekian kalinya..

assalamualaikum w.b.t
alhamdulillah atas kesempatan hidup di atas muka bumi ini lagi..

untuk kesekian kalinya aku rindukan dia..
dia yg bernama Shahidan..
masa yang berganti seolah2 lambat bergerak..
aduyy..teramat rindu..
tak tahu dh nak buat ape..
lau dapat tengok muke dia sekejap pon jadilah..
aku syg sgt kat dia..
skg ak byk dgr mslh2 rumah tak bertangga kawan2 aku..
mcm2..
aku jadi takot..
jadi jauh di sudut hati..
aku bersyukur yg teramat sgt kerana hbgn aku x seperti mereka..
bersyukur sgt sb aku dpt terima kasih syg dpd dia..
gaduh..tu memang lumrah..
tapi lau dibandingkan dgn rakan2 lain..
gaduh kami cuma tahap 0.10%..
berbanding dgn kwn2 lain yg dah 99.9%..
yg dah 100% and break pn ade..
ya Allah..mintak dijauhkan..
semoga hbgn kami kekal dan menjadi ikatan yang sah..
insyaAllah..

#thenkiu for all you love A.D.A.M

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...