Monday 31 December 2012

impian ku yg satu~

assalamualaikum w.b.t..
mcm biase..
hidup aku terus sunyi tanpa kehadiran dirinya dalam hari2 aku..
setiap hari aku menghitung seberapa lama lagi akan aku dapat bertemu dia..
ini baru praktikal..
dan aku tahu aku akan bertemu dia tidak lama lagi..
tapi mcm mana sekiranya telah tamat pengajian?
aaarrgghhh...terlalu sedih untuk difikirkan..
alhamdulillah aku berjaya setia pada dirinya.. :)
memang kadang2 satu sudut di hati kecil ini menginginkan kehidupan dulu..
yang penuh dgn kawan2..
enjoy sana sini..
tapi kuat di satu sudut hati lagi memikirkan.. "kalau dia buat benda yg sama kat aku, keluar dgn kwn2 perempuan dia, aku sakit hati tak?"
oleh sebab itu aku berjaya setia..:)
alhamdulillah..
aku menjaga status diri ini..
walaupun ia bukan ikatan yang sah..
tapi insyaAllah akan aku bawa ianya kekal abadi seumur hidupku..
"ingin dibangkitkan dan ditemukan di syurga sebagai isterinya"
itulah impian aku yang teguh dihati..
memang orang kata belum tentu orang yang kita sayang sekarang akan jadi suami kita..
tapi kita boleh memohon kan? 
memang Allah yang menentukan semuanya..
tapi kalau kita tak berusaha, semua tidak akan terjadi..
berdoa..bermohon..merayu..
segalanya aku cuba..
jika dia jodohku semoga Allah rapatkan lah hati kami..
jika sudah tertulis bukan dia imamku..
bawalah dia jauh dariku..

insyaAllah..
a d a m & a d i l a
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...