Monday 3 December 2012

aKu rinDu dia

assalamualaikum w.b.t
today genaplah setahun sebulan hbgn aku dgn Adam..
tapi sygnya dia xde kat sisi aku tika ini..
die dah balik ganu on 30nov ritu..
xpelah..lgpun seminggu dia dah spend time dgn aku kat perak..
so..die pun nak balik jumpa family dye..
rindu teramat sgt..
bak kate kakak aku..
"kawen je sng cte"
ckp memang sng..huhu
rindu rindu rindu..
boley dikatekan setiap mcj mesti ade perkataan rindu..
susah nk dibendung..
aku cume ade baju dia jadi peneman..
setengah tahun..
masa yang cukup lama..
nie pun baru 3 hari..
tapi aku dah mcm ape..
hurm..susah kalo dah terbiase hidup ade dia kat depan mata..
cmnie lah jadinye..
tapi takpe..
jarak ini bukan untuk menghukum..
tetapi untuk menjaga aku dan dirinya..
jarak ini menguji seteguh mana kesetian kita..
menguji sejauh mana kita memerlukan satu sama lain..

peraturan telah pn dibina..
mengunakan old school's style..
dimana setiap 3 haribulan..
satu surat akan dihantar sempena ulangtahun..
bermakna sepanjang 6 bulan, aku akan terima 6 surat cinta..
ahaha..bunyi mcm kelakar..
tapi itu cukup bahagia..
kerana surat itu dtg darinya..
dtg dgn penuh kasih syg..
yang membuatkan aku ternanti2 surat itu setiap bulan..

kalau mesej boleh dipadam..
walau kita simpan tapi fon mungkin boleh rosak atau hilang..
tapi surat x mcm tu..
xkn hancur kalo bukan kita yang koyak atau bakar..:)
itu kelebihan org dulu2 kan..

ape2 pun aku tetap menanti utk bertemu dia..
harap Allah kekalkan hbgn kami..
aku terlalu menyayangi dia..:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...