Tuesday 20 March 2012

sehaTi sejiWa?

assalamualaikum sume3.. :)
lame suwda x update blog..
sorry larh ea..cuz a little bit busy lately..
so..nk tahu ape yg baru?haha
yg baru nyer adalah satu pasangan niy mengalami penyakit yg sama..
hahaha..tu lah dye kan? 
niy baru betul2 sehati sejiwa namanyer..
sebab bila sorang sakit..yg sorang lgy mesti sakit jugak..huhu..
xde lah teruk mana pown sakitnyer..
just gatal2..n merah2 kat kulit..
so nak dijadikan cerita..petang tadi aku dgn my beloved adam pegi lah klinik kesihatan..
nk merawat sakit niy larh kan..
mula2 aku masuk jumpe doktor dulu..
aku cerita larh panjang lebar dgn doc tu sal gatal2 aku tu..
then doc tnye " awk sorang jer ke yg kne?"
aku dgn slumber nyer jawab "eh x la..ade sorang lgy kat luar"
doc pown suruh pggil..
so aku pgil larh adam kan..(buat mcm klinik tu aku yg punya)
adam pn tunjuk la gtal2 dye pulak kat doc..
adelah adegan melucukan sebab nurse dgn doc tu merawat couple yg sehati sejiwa sangat niy kan..
hahahaahaa..aduyyy..malu rasenyer..tai sayang aku tu slumber dye jer..
hehehe..alaaa..tapi doc pun same jugak mcm kami..
ade couple jugak kan..manusia..biaselah tu..
huhuhu..so tu larh dye..
macam2 hal aku dgn my baby penyu nieh..hehe..
sayang dye sangat! 
hopefully kite dua cepat sembuh okay??! 

#lots of love#
~adamiela~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...