Monday 26 March 2012

biLa daHulunya aku, taPi seKarang - dia

kalau dulu aku sorang yang rasa tersiksa dan tersisih..
tapi sekarang giliran dia dan aku menantikan siape yg akan mengambil tempat yg seterusnya..
bila aku dpt thu hal tu..
aku just senyum dan nasihat..
tu aje..:)
lagipun..dari dulu aku dah tahu yg lain pn akan kena sama..
cuma masa jer x thu bila..
dunia memang kejam kn?
tapi tu yang mengajar kite dan sedar yg semuanya sekadar wayang semata-mata..
itu memang hakikat yg kita xkn pernah dapat lari..
melainkan mati..
semuanyer membuatkan kite menjadi semakin tabah kn?
dan dari situ kita xkn tersilap langkah lagi.. :)
walau ape pon..
jgn kite salahkan takdir..
amik mase..fikirkan sendiri..
setiap kejadian ada hikmahnya kn?
aku pon xsempurna utk betulkan org..
tapi sekurang2nya..aku dah merasa saat itu..
tabahlah..:)

#akusygkwn2aku#

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...