Saturday 15 September 2012

Dugaan meneBaLkan keSabaran~

assalamualaikum..
bismillahirrahmanirrahim..
setelah sekian lame menyepi..huhu..muncul balik..
lately memang busy..
busy dgn mcm2 dugaan..
so that's why lah xdpt nak update blog..
terlalu lame rasenye x update..
xpe2..
hurm..nak mulekan dari mane erk?
dugaan..dugaan..dugaan..
hidup xkn lengkap kalau xduga kn?
dugaan n pengalaman yg mematangkan kite..
so aku harap aku tak benci pada dugaan..
sebaliknye aku berterima kasih sebab dugaan yg mengajar aku supeaya lebih sabar, tabah and matang..
walaupun dugaan satu perkara yang memeritkan..
tapi percayalah..
selepas kita atasi dugaan tu..
kita akan merasai kebahagiaan..
memang kebahagiaan tu pula x berpanjangan..
kerana hidup di dunia ini cuma sementara..
wah..dah mcm pakar motivasi pulak aku..huhu
walaupun penat badan sebab baru smpai di kampung..
tapi singgah sekejap meluahkan rasa kat blog nie..
pejam celik pejam celik..
semakin hampir dah dgn penghujung semester..
hurm..xpe..
harap agar kesabaran ini berkekalan agar aku mendapat mengecapi kebahagiaan yang kekal abadi kelak..

I love ALLAH..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...