Wednesday 9 May 2012

the same feelings~

bangunnyer aku pagi, aku still rase sedih..
sebab berjauhan dgn dia..
apepun, alhamdulillah sebab dye dah selamat sampai umah lepas 8 jam perjalanan..
itu yang penting..
i think he got the same feelings with me..
sb die pun sdey..
aku btmbah sdey lgi bile die ckp dye egt sume yg aku ckp time lalu jalan yg die lalu otway balik ganu semalam..
tapi nk wat camner..
terpakse berpisah..
insyaAllah dua bulan akan datang, jumpa lh lagi..:)
hari niy mungkin da boleh terima kenyataan da..
da ta nanges lagi...hehe
tapi sedey tu tetap ade..
takpelah..dia pun nk balik kmpung dye jugak..
yang penting aku tahu jge diri kt sni..
aku setie kat dye..
n aku jage hubungan niy dgn baik..
insyaAllah..aminn..

rindu awk sangat adam~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...