Friday 18 May 2012

biaRkan aku~

alhamdulillah..
xde lgy airmte yg jatuh sejak haritu..
lme dah rasenye mata niy x keluarkan mutiaranyer..
aku syukur sebab hati aku makin tabah..
biar aku..
biarlah aku dimarah..disisih..
mungkin tu sume lh yg dah ajar aku sampai setabah niy..
mungkin aku lemah sangat sebelum niy sebab terpaksa berpisah dengan dye..
tapi sumpah atas nama Allah bukan aku belajar mencuba hidup berdikari tanpa dia..
biarkan dia luahkan rasanya dengan kata2..
aku takde hak nak menghalang..
sebab aku tahu salah aku..
and mungkin feedup dgn perangai perempuan mcm aku..
tapi ape yg jd..biar aku dan DIA yg thu..
sebab xguna dicakapkan pun...
yup..boleh pikir sendiri..
memang tipulah lau dh jadi mcmnie xde hasutan yg suruh jadi mcm dulu..
tapi still kukuh benteng kat dalam diri agar jgn dibenci..
sebab itu lebih teruk dari aku disakiti..
takpe..sejukkan hati sendiri dengan minum air sejuk! yum2..
huhuhuhu..
takpe hati..dila jage hati baik2 oke..
umm sayang hati..hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...