Friday 22 June 2012

coUnting the time

assalamualaikum w.b.t
hye all..
pejam celik pejam celik it just 2 weeks left before i get back to melacca..
dua bulan dah terperap dalam rumah..
hahaha..memang xpernah lagi duk lama2 mcm niy..
xsabar nak balik melaka..
tapi ade something yg merungsingkan fikiran..
haritu pegi interview SPA..
jawatan pembantu tadbir jewp..
takot sedih gembira..sume perasaan ade sebenarnye..
gembira lau dapat keje kerajaan tu..
sedih sebab terpaksa berpisah dengan Adam..
takot lau aku tak dpt idop tanpe die kat sisi..
hurm..dua bulan nie pown bagai nk gila..
mcmner lah agaknyer lau aku terpaksa berhenti poli??
aduy..kusut weyh memikir..
argh...tension..tp xpela..
setiap yg terjadi ade hikmahnyer..
dan setiap hikmah ade nikmat di sebaliknyer..
insyaALLAH..
dan aku dah tetapkan hati mengikut aje takdir yang dah ditentukan nanti..
kalau ade rezeki aku dpt keje, aku keje la..
lau xdpt tu bermaksud ALLAH nk aku dapatkan dip dulu la kan..
and aku tahu..DIA lebih mengetahui tentang hambanya..
dia xkn uji lebih dr kemampuan hambanya..
insyaAllah aku boleh..
ape2 pown..
memang xboleh tipu lagi yang aku rindu adam sangat2..
i love u Shahidan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...