Thursday 4 August 2011

benci pada kenangan..

today hari mendung jer..
matahari lgsung tak tunjuk kan diri die..
xde seri hari nie..ak pown ase mendap jer biler cuaca mcm nie..now baru ade mase lapang..
tadi..on the way balik dari kelas..aku jalan dgn mber2 mcm biase..sampai dekat jabatan kejuruteraan elektrik, tetibe aku terbau perfume "dye" yg dah lame aku kuburkan dalam hati and ingatan..
punyer la susah aku nk lupakan dye..amek mase berbulan2..tapi biler terhidu jer perfume tadi..
dalam sekelip mata aku teringat kat dye..aku jadi terdiam jap..aku hanyut dalam dunie aku sendiri..
terkenangkan kenangan time dulu2 aku dgn die..adoyaiii..
pehal la mesti engat balik??????
then aku tersedar balik biler aku teringat kn dye yg skrg nie dgn ak..
twoz aku cube lupekn balik semua td..aku tanam balik rasa benci aku pd "dye" n jugak pade kenangan dulu..
yg aku nk skrg juz teruskan maju dlm hidup aku yg sekarang..
ya Allah..tabahkanlah hati ini..berikanlah hambamu ini kejayaan di dunia dan di akhirat..aminnnn...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...